Vastgoedmanagement

Beheer van winkelcentra

Dankzij haar wereldwijde expertise in het beheer van winkelcentra kan CBRE u een brede waaier van uitgebreide diensten aanbieden.

$name

Onze aanpak

Als eigenaar van een winkelcentrum wilt u uw investering maximaliseren door het beheer ervan te optimaliseren. En als dit niet door u kan worden gedaan, zoekt u de ideale partner om aan uw meest uiteenlopende behoeften te voldoen, met name op het gebied van technisch, marketing- en administratief beheer.

Dankzij haar wereldwijde expertise in het beheer van winkelcentra kan CBRE u een brede waaier van uitgebreide diensten aanbieden, zodat u ten volle kan profiteren van de inkomsten uit uwe activa zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het beheer ervan.

Uw winkelcentrum profiteert ook van onze expertise op het gebied van vastgoedonderzoek en -technologie, waardoor u de meest actuele en nauwkeurige cijfers en gegevens over de prestaties van uw activum en de samenstelling van hun klantenbestand kunt verkrijgen.

Uw voordelen

Ons team van experts adviseert en ondersteunt u op de volgende gebieden :

  1. Dagelijks beheer

    De door CBRE aangestelde Shopping Center Managers maken het tot een erezaak om bezoekers en retailers een aangename omgeving te bieden, problemen te voorkomen en die zo optimaal mogelijk te beheren.
  2. Technisch beheer

    De faciliteiten waarin klanten en retailers actief zijn, moeten onberispelijk zijn. Een defecte lift, gemeenschappelijke ruimtes met dubieuze netheid of een onduidelijk display zijn zoveel dingen die een goede indruk bij klanten kunnen schaden. CBRE maakt er een erezaak van dat uwe activa op dit niveau vrij zijn van kritiek.
  3. Administratief beheer en financiële opvolging

    Wanneer u een zo belangrijk activum als een winkelcentrum beheert, is het niet verwonderlijk om geconfronteerd te worden met een grote hoeveelheid administratief papierwerk, of het nu gaat om facturen, contracten, huurcontracten of zelfs bestellingen. CBRE neemt deze doorn in het oog door met één hand de documentatie en deadlines te beheren en een optimale financiële opvolging te bieden, met name op het vlak van budgetcontrole, betalingscontrole en juridische dossiers.
  4. Marketing

    Omdat een winkelcentrum bovenal een plaats van interactie is, organiseren onze Marketing Managers er verschillende evenementen en vergroten hun zichtbaarheid via sociale media, websites en andere communicatiemiddelen, zowel digitaal als op papier.
  5. Leasing

    Door samen met u de doelstellingen van de commerciële mix te bepalen, onderhandelt ons gespecialiseerd Shopping Centre Leasing team met de verschillende merken om de beste merken aan te trekken die aan de verwachtingen van uw klanten voldoen.

Gerelateerde diensten

Gerelateerde inzichten

Contact