Bedrijfsresultaten optimaliseren
Omnichannel strategie en oplossingen
Blijf op de hoogte van de snelle evolutie van retail door uw winkelvoetafdruk te heroverwegen, uw toeleveringsketens te herzien en de manier waarop consumenten omgaan met uw producten opnieuw te evalueren.

Onze aanpak
Ons full-service retailaanbod is geïntegreerd met ons industrieel aanbod om u te helpen uw merk, ervaring en service te verbeteren door middel van geoptimaliseerde toeleveringsketens, verbonden voetafdrukken en efficiënte activiteiten. Onze meer dan 1.400 toegewijde retail- en industriële specialisten helpen u te voldoen aan de verwachtingen van de consument met logistieke uitgaven. Ook bepalen ze de optimale productstroom tussen retail- en industriële kanalen.Optimale retailvoetafdruk
De huidige retailers hebben meerdere efficiënte kanalen nodig om klanten tevreden te stellen die overal en altijd producten willen kopen, ervaren en retourneren.
- Click & collect-punten
- Marketplace
- Flagship store
- Supermarkten
- Webshop
- Buurtwinkel
- Pop up store
Optimaal distributienetwerk
Hiertoe moeten winkeliers de verwachtingen van de consument in evenwicht brengen met logistiek en transport, voorraad, ervaring en kosten. Ook moeten ze een consistent consumentenmerk beheren.
- Regionale distributiehub
- Laaddepot
- Cross Dock
- XXL distributiecentrum
- Lucht-, spoor- en bootvracht
- “Last mile” transit
- Koeriersdiensten
Gerelateerde diensten
Contact
- Winkels
Sébastien Vander Steene
Senior Director - Head of Retail BeLux
Gerelateerde inzichten
-
Local Response
How is Hybrid Working Contributing to Employee Satisfaction?
Many major corporates are facing the challenge of introducing or refining new working arrangement policies that must fulfil multiple objectives.
-
Article
What do the latest undergraduate application trends mean for Purpose-Build Student Accommodation?
The latest data from UCAS provides a full picture of undergraduate applications and acceptances for the current academic year and demonstrates the continued strength of demand for higher education.