Bedrijfsresultaten optimaliseren

Omnichannel strategie en oplossingen

Blijf op de hoogte van de snelle evolutie van retail door uw winkelvoetafdruk te heroverwegen, uw toeleveringsketens te herzien en de manier waarop consumenten omgaan met uw producten opnieuw te evalueren.

Omnichannel-hero-972x1296

Onze aanpak

Ons full-service retailaanbod is geïntegreerd met ons industrieel aanbod om u te helpen uw merk, ervaring en service te verbeteren door middel van geoptimaliseerde toeleveringsketens, verbonden voetafdrukken en efficiënte activiteiten. Onze meer dan 1.400 toegewijde retail- en industriële specialisten helpen u te voldoen aan de verwachtingen van de consument met logistieke uitgaven. Ook bepalen ze de optimale productstroom tussen retail- en industriële kanalen.

Optimale retailvoetafdruk

De huidige retailers hebben meerdere efficiënte kanalen nodig om klanten tevreden te stellen die overal en altijd producten willen kopen, ervaren en retourneren.

  • Click & collect-punten
  • Marketplace
  • Flagship store
  • Supermarkten
  • Webshop
  • Buurtwinkel
  • Pop up store

Optimaal distributienetwerk

Hiertoe moeten winkeliers de verwachtingen van de consument in evenwicht brengen met logistiek en transport, voorraad, ervaring en kosten. Ook moeten ze een consistent consumentenmerk beheren.

  • Regionale distributiehub
  • Laaddepot
  • Cross Dock
  • XXL distributiecentrum
  • Lucht-, spoor- en bootvracht
  • “Last mile” transit
  • Koeriersdiensten
  • Met geïntegreerde oplossingen, een wereldwijde visie en unieke ervaring bieden wij oplossingen voor retailers, restauranthouders, beleggers, eigenaren en ontwikkelaars.

Contact

Gerelateerde inzichten