Met wie kan ik contact opnemen als ik hulp nodig heb?
Neem contact op met onze speciale Global Research Gateway Helpdesk

Wat is de Global Research Gateway?
De Global Research Gateway is het publieke 'venster' bij CBRE Research en biedt één enkel toegangspunt voor de presentatie van onderzoeksmiddelen, outputs, tools en regionale onderzoekswebsites over de hele wereld. Het stelt onze gebruikers ook in staat om onze publiek beschikbare onderzoeksrapporten en andere outputs op te zoeken en op te vragen via een krachtige zoekinterface.

FAQ TOPICS: Registratie | Problemen met het openen van onze marktrapporten | Mijn account beheren | Zoeken | Videos | Hulp


Registratie


Waarom moet ik me registreren om toegang te krijgen tot CBRE Research en wat zijn de voordelen?
Het verplicht stellen van registraties stelt ons in staat om onze kennis te beschermen en onze gebruikers beter van dienst te zijn, door extra diensten aan te bieden aan de gebruikers die zich registreren. Het verplicht stellen van registratie stelt ons ook in staat om het gebruik te volgen, waardoor we kunnen beoordelen welke output het meest gelezen wordt door onze gebruikers. Inzicht in de voorkeuren van onze gebruikers stelt ons in staat om onze toekomstige output en onze prioriteiten te richten op de onderwerpen en outputs die het meest waardevol zijn voor onze gebruikers. Als zodanig zal het volgen van het gebruik ons in staat stellen om onze inspanningen beter af te stemmen op onderwerpen die van belang zijn voor onze klanten.

Eenmaal geregistreerd, kunt u CBRE Research direct downloaden/bekijken bij volgende bezoeken aan de GRG, via het gebruik van cookies*. De extra voordelen van registratie zijn onder andere het opslaan van zoekcriteria en e-mailalerts. Als u zich registreert, krijgt u ook een Global Research Gateway-account of MyGateway-sectie, waar een lijst van My Reports wordt weergegeven met uw favoriete outputs, zoals ingesteld in uw e-mailalerts.

Kan ik toegang krijgen tot de Global Research Gateway zonder me te registreren?
Wij eisen dat alle gebruikers zich registreren om ons onderzoek te kunnen bekijken.

Als u echter een CBRE-cliënt bent, kunt u nog steeds mailings van ons ontvangen met onderzoeksresultaten. Deze outputs kunnen worden geopend en gedownload, zonder eerst te registreren/inloggen, maar dergelijke outputs zijn slechts voor een beperkte tijd toegankelijk. Dergelijke tijdslimieten variëren van output tot output.

Terug naar boven


Problemen met het bekijken van onze marktrapporten


Pop-up blokkering
De meest voorkomende oorzaak voor het niet openen van onze marktrapporten is dat uw lokale webbrowser een 'pop-up blocker' heeft ingeschakeld. Dit is een standaardfunctie die voorkomt dat ongewenste pop-upvensters worden geopend. Aangezien onze pdf-rapporten in een nieuw venster worden geopend, raden wij u aan de instellingen van uw lokale browser te controleren. Lees meer in de onderstaande links: 

- Internet Explorer
- Google Chrome
- Firefox
- Safari

Cookies
Als u zich met succes hebt geregistreerd voor een CBRE Gateway-account, maar u wordt gevraagd om in te loggen telkens als u op een van onze rapporten klikt, is dit omdat uw browser is ingesteld om geen cookies op te slaan. (Het doel van cookies is om te onthouden wie u bent: om te voorkomen dat u elke keer moet 'inloggen' op uw account. De cookie slaat geen andere persoonlijke informatie op, buiten uw inloggegevens). Wij raden u aan de instellingen van uw lokale browser te controleren. Lees meer in de onderstaande links: 

- Internet Explorer
- Google Chrome
- Firefox
- Safari

Lees meer over het cookiebeleid van CBRE.

Voor verdere hulp kunt u contact opnemen met [email protected]. Een van onze professionals zal met u samenwerken om eventuele problemen op te lossen.

Terug naar boven


Mijn account beheren


Hoe stel ik mijn e-mailalerts in?

Zodra u zich hebt geregistreerd, ziet u een Set Email Alert-kolom in uw zoekresultatenvenster (de uiterst rechtse kolom). Volg de volgende steppen om een e-mailalert in te stellen zodat u op de hoogte wordt gebracht van wanneer een bepaalde CBRE Research-output wordt gepubliceerd:

- Plaats een vinkje in het Set Email Alerts-vakje voor het (de) rapport(en) waarover u wilt worden gewaarschuwd
- Klik op Save Email Alerts
- Er verschijnt een Email Alerts saved successfully pop-upvenster
- Uw e-mailalert is ingesteld

Hoe vaak ontvang ik mijn e-mailalerts?
E-mailalerts worden één keer per week verstuurd en bevatten de CBRE Research outputs die overeenkomen met uw voorkeuren. Houd er rekening mee dat de data en periodiciteit van de rapportages variëren. De periodiciteit wordt aangegeven in de Frequency-kolom van de zoekresultaten.

Hoe wijzig ik mijn e-mailalerts?
U kunt uw alerts wijzigen in de MyGateway-sectie van uw accountpagina's. De laatste kolom in de Manage MyGateway Documents-tabel is getiteld View. Via deze links kunt u de door u geselecteerde zoekcriteria bekijken of wijzigen, om een e-mailalert in te stellen via de uitgebreide zoekfunctie. Als u op de View-link klikt, plaatst u de door u gekozen criteria in het Expanded Search-scherm, waar u de criteria kunt wijzigen. Houd er rekening mee dat hoewel e-mailalerts kunnen worden ingesteld via Quick Search, alerts die zijn ingesteld via Quick Search niet kunnen worden 'bekeken' of gewijzigd vanuit het MyGateway-scherm. Deze functionaliteit is alleen beschikbaar voor alerts die zijn ingesteld via het Expanded Search-scherm.

Is er een limiet aan het aantal e-mailalerts dat ik kan instellen?
U kunt er zoveel instellen als u wilt.

Hoe annuleer ik mijn e-mailalerts?
Uw alerts kunnen op elk moment worden geannuleerd of gewijzigd via de MyGateway-sectie van uw accountpagina's.

- Plaats een vinkje in het Remove from Email Subscriptions-vakje, naast het rapport dat u wilt verwijderen
- Klik opSave Changes
- De output is verwijderd

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
U kunt uw gegevens op elk gewenst moment wijzigen door naar het Manage My Details-gedeelte in de MyGateway-sectie van uw accountpagina's te gaan.

Hoe verander ik mijn e-mailadres?
We gebruiken e-mail als een unieke identificatiecode. Als uw e-mailadres is veranderd, moet u zich dan opnieuw registreren bij ons.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben, of als ik het opnieuw wil instellen?
Gebruik de link Forgotten/Reset Password. Als u technische problemen blijft ondervinden, neem dan contact op met de Global Research Gateway Helpdesk. Een van onze hulpteams zal antwoorden om eventuele problemen voor u op te lossen.

Waarom gebruiken we cookies?
Wij gebruiken een technisch apparaat, cookies genoemd, wanneer u onze site bezoekt. Het belangrijkste doel van deze cookies is om te onthouden wie u bent: om te voorkomen dat u elke keer moet inloggen op uw account. De cookie slaat geen andere persoonlijke informatie op, buiten uw inloggegevens.

Lees meer over het cookiebeleid van CBRE.

terug naar boven


Zoeken


Hoe vind ik de resultaten van CBRE Research?
De Global Research Gateway bevat een krachtige zoekmachine, die op maat is gebouwd om nauwkeurige resultaten te leveren. Er is een Quick Search, waar u kunt zoeken door het invoeren van vrije tekst trefwoorden/locaties/sectoren. U kunt ook een sectorlimiter toevoegen door te klikken in een van de Limit to-vakjes, die zich onder het Quick Search-vakje bevinden.

Een Expanded Search stelt u in staat om een gedetailleerde zoekactie op te bouwen, door het combineren van pan-regionale en pan-globale dekkingselecties, evenals specifieke regio's/landen/markten met locaties, sectoren, trefwoorden. Pan-dekkingsrapporten kunnen worden opgehaald door het juiste Global and Pan Regional Coverage-vakje, aan te vinken, naast de kaart in Expanded Search. Als u een van deze dekkingsvakken aanvinkt, wordt de dekkingsoptie(s), die u hebt geselecteerd, ingevuld in het Pan-Region/Country-selectievakje hieronder. Als u bijvoorbeeld Pan EMEA-brede rapporten aanvinkt, plaatst u “Pan EMEA” in het Select Pan-Region/Country-veld en zodra u op Search klikt, worden de Pan EMEA-rapporten opgehaald.

Hoe krijg ik tips voor het zoeken?
Gebruik de groene '?' pictogrammen naast de secties van het Search-scherm. Deze geven tips voor het zoeken. 

Wat zijn de "About Real Estate"-outputs?
About Real Estate artikelen zijn wekelijkse rapporten, die op de Homepage van de Global Research Gateway worden uitgelicht. Deze outputs zijn een van de vele waarin CBRE inzicht geeft in de laatste trends in vastgoed.

Hoe werken de trefwoorden?
Trefwoorden verschijnen als autosuggesties in Quick Search en staan ook vermeld in Expanded Search. Ze zijn afhankelijk van de door u geselecteerde regio/land/markt. Met andere woorden, alleen trefwoorden die betrekking hebben op de door u geselecteerde regio/land/markt worden als opties weergegeven.

Hoe sla ik mijn zoekopdrachten op?
- In het Expanded Search-scherm, selecteer de criteria waarop u wilt zoeken
- Klik op Save Search
- Geef uw opgeslagen zoekopdracht een naam naar keuze in het Saved Searches pop-upvenster
- Klik op Save Search
- De zoekopdracht wordt dan opgeslagen en opgenomen in de lijst van uw opgeslagen zoekopdrachten
- Klik op de naam van uw opgeslagen zoekopdracht om de lijst met zoekresultaten te genereren
- Om te verwijderen, klik op de Delete-link rechts van uw opgeslagen zoekopdracht

terug naar boven


Video's


Hoe bekijk ik video's?
Door op de titel van de video te klikken, via zoekresultaten of via een link direct op een pagina, wordt de video in een speciaal pop-up venster in uw browser afgespeeld. Merk op dat als u nog niet bent ingelogd, u hierom gevraagd kan worden voordat u de video bekijkt. Zorg ervoor dat uw browser niet is ingesteld om pop-ups te blokkeren. Als u niet zeker weet hoe u de pop-upblokkering van uw browser kunt uitschakelen, neem dan contact op met onze Global Research Gateway Helpdesk.


Hulp


Met wie kan ik contact opnemen als ik hulp nodig heb?
Neem contact op met onze speciale Global Research Gateway Helpdesk

terug naar boven